دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

انواع دیزل های مخصوص دیزل ژنراتور ولوو پنتا طوری طراحی و استاندارد سازی میشوند که دارای شکل و ابعاد تقریبا مشابهی باشند تا در هنگام تولید دیزل ژنراتوربتوان از تجهیزات و اقلام مشابه استفاده نمود و هزینه های تولید و قیمت تمام شده دیزل ژنراتور ولوو پنتا را کاهش داد. تقسیم بندی دیزل های مخصوص ژنراتور کمپانی ولوو پنتا بر اساس پلتفرم مشترک به شرح سری 5 لیتری (TAD530GE ,TAD531GE ,TAD532GE)، موتورهای سری 7 لیتری (TAD731GE ,TAD732GE ,TAD733GE ,TAD734GE ). سری 13 لیتری (TAD1341GE ,TAD1342GE,TAD1343GE ,TAD1344GE ,TAD1345GE) و موتورهای سری 16 لیتری (TAD1640GE ,TAD1641GE ,TAD1642GE ,TWD1643GE ,TWD1644GE ,TWD1645GE) میباشند پلتفرم مشترک منجربه ساده سازی و تسهیل تولید انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا و همچنین هنگام ارائه خدمات سرویس و نگهداری دهی به انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا میگردد.لازم به ذکر است که موتورهای ولوو پنتا سری 5 و 7 لیتری در کشور آلمان تولید میگردند و سری 13 و 16 لیتری در کشور سوئد تولید میشوند.

موتورهای دیزل ولوو پنتا مخصوص استفاده در ژنراتور بعلت استفاده از تکنولوژی جدید و بالا دارای کارکردی یکنواخت و کم لرزش بوده و صدای آن در مقایسه با سایر دیزل ها کمتر میباشد.

استفاده از تکنولوژی پیشرفته گروه ولوو در تولید انواع موتورهای دیزل شرکت ولووپنتا منجر به کاهش آلودگی محیط زیستی و کاهش گازهای الاینده در انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا گردیده است.

به طور کلی می توان گفت، دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع دیزل ژنراتوردر سطح جهانی بوده و به خاطر خدمات پس از فروش و کیفیت بالایی که به مشتریان ارائه می دهند در بازارهای جهانی به عنوان یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور شناخته میشود. کارایی بالا، بازدهی بالا و قیمت بسیار مناسب از سایر ویژگیهای مورد علاقه مصرف کنندگان ایرانی انواع دیزل ژنراتور ولووپنتا میباشد. دیزل ولووپنتا یکی از پیشرفته ترین نوع دیزل است و با وجود حداقل سوختی که مصرف می کند بیشترین قدرت را تولید میکند. دیزل ولوو پنتا با توجه به جدید ترین و بهترین استاندارهای جهانی ساخته شده و کمترین میزان آلودگی و سرو صدا را تولید می کنند.

آلودگی و سرو صدا را تولید می کنند.

منبع: https://volvogenerator.ir




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 20 شهريور 1401 ساعت : 1:42
بازدید : 226

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: